Ajuntament

Tràmit amb certificat Comunicació d'incidències del Servei de Recollida d'escombraries

Whatsapp Correu

Aquest tràmit permet comunicar a l'Ajuntament qualsevol incidència relacionada amb la gestió municipal de recollida de residus.

Durant la campanya d'implantació, del 30 de setembre al 25 d'octubre, podeu adreçar-vos als punts d'informació habilitats, per sol·licitar la targeta com a usuaris del servei. Caldrà que porteu la carta enviada per l'ajuntament al vostre domicili on consta el codi QR.

Horari de dimarts a divendres de 10,30 a 14 hores i de 15,30 a 20 hores. Dissabte de 10 a 14 hores

Horari de dimarts a divendres de 10,30 a 14 hores i de 15,30 a 20 hores. Dissabte de 10 a 14 hores 

En cas de no disposar de la carta, ompliu aquest formulari d'incidències.

Tramitació

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona interessada.

Com es pot demanar?

Complimentant el formulari Bústia d'incidències de residus

Servei

Medi Ambient

Compromís de resposta

El termini màxim per respondre a una comunicació d'incidències és de 15 dies.

En la resolució de la incidència no es contempla un termini preestablert, els serveis resoldran les incidències amb la màxima diligència possible.

Ajuntament de Viladecavalls
C/ Antoni Soler i Hospital, 7-9
08232 Viladecavalls
Telèfon: 93 788 71 41
Podem ajudar-te?
Tancar
Baner Flotant Quadrat Telf Email
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic