Amb idCAT Mòbil
Per accedir amb l'idCAT Mòbil heu d'estar donats d'alta prèviament, per això heu de disposar d'una adreça de correu electrònic o telèfon mòbil on rebre la contrasenya. Doneu-vos d'alta i comenceu a utilitzar-lo de forma immediata!!
Si ja esteu donats d'alta, cal que el número de telèfon mòbil amb el que hi accediu sigui el mateix que el que vareu informar en donar-vos d'alta del servei idCAT Mòbil.
Amb certificat
Comprovar que el navegador conegui el vostre certificat (veure apartat Aspecte d'un Certificat Digital).
Si no trobeu el certificat al navegador: Si utilitzeu una targeta amb xip o un clauer USB, assegureu-vos que està correctament connectada i assegureu-vos d'haver seguit correctament les instruccions per a la seva utilització proporcionades per l'entitat emissora del certificat.
Si continueu sense veure'l, contacteu amb el serveu tècnic de l'emissor del certificat.
Si trobeu el certificat al navegador: A Firefox si teniu més d'un certificat marqueu l'opció: Eines – Opcions – Avançat – Xifratge – Selecciona'n un automàticament.
Comproveu que el certificat no hagi caducat.
Comproveu que el certificat no mostri cap error de comprovació.
Comproveu que sigui un dels certificats admesos al web.
Tanqueu i reinicieu el navegador.
Reinicieu el vostre ordinador i torneu a provar-ho.
Amb el clauer IdCat
Instal·lar el programari del clauer.
- Per a Internet Explorer: Instal·lar les claus públiques d'idCAT des de http://www.idcat.cat
- Per a Mozilla Firefox: Instal·lar el suport per a Mozilla Firefox des d'Inici – programes – CATcert – clauer idCAT
Instal·lar les claus públiques d'idCAT des de http://www.idcat.net
Assegureu-vos que teniu el clauer connectat i que el vostre ordinador el reconeix.
Assegureu-vos que el certificat no està revocat, bloquejat o ha caducat.
Si continua fallant, reinicieu el vostre ordinador.
Resolució de problemes del clauer idCAT:
http://www.idcat.cat
902 901 080
info@catcert.net
Amb el DNI electrònic
Assegureu-vos que heu instal·lat el programari correcte de http://www.dnielectronico.es
Assegureu-vos que heu instal·lat les claus públiques necessàries des de http://www.dnielectronico.es
Comproveu que el vostre ordinador té correctament instal·lat un lector de targetes criptogràfiques.
Assegureu-vos que tingueu el DNIe correctament inserit dins del lector de targetes criptogràfiques.
Comproveu que el certificat no hagi caducat o que estigui revocat o bloquejat.
Si continua fallant, proveu de reiniciar el vostre ordinador.
Resolució de problemes del DNIe al Servicio de Atención al Ciudadano:
http://www.dnielectronico.es
900 364 463
sac@dnielectronico.es